Dio radnika zaposlenih u osječkoj
Regionalnoj jedinici HŽ Cargo i
HŽ Putnički prijevoz strahuje za radno mjesto. “Željezničari” prepričavaju kako će novo HŽ-ovo vodstvo u preslagivanju kadra napraviti
preustroj o kojemu se, tvrde upućeni, priča godinama, a mogao bi uslijediti
uskoro.
Neslužbeno doznajemo da
sjedište regionalnih jedinica osnovnih djelatnosti HŽ Cargo i HŽ Putnički prijevoz više ne bi bilo u Osijeku, nego u
Vinkovcima, a to bi značilo
ukidanje važnosti Osijeka u ustrojbenom dijelu HŽ-ovog poslovanja u
teretnom i
putničkom prijevozu.
Kuloarske su priče zaboljele Osječane zbog tradicije željezničkoga prijevoza koju ima Osijek, današnja slavonsko-baranjska metropola. Spomenimo kako je
prva pruga
Osijek-Dalj-Erdut-Sombor otvorena davne
1870. godine, a
1871. godine Osijek-Beli Manastir, dok su
Vinkovci s
Gunjom bili povezani željeznicom tek od
1886. godine.
Pretpostavlja se da bi ukidanje uprave u Osijeku značilo
manje menadžera i
voditelja, odnosno
novo vrednovanje radnih mjesta, ali i
smanjenje potrebe za određenim radnim mjestima. Osječki željezničari nisu usamljeni jer bi, navodno, i varaždinska regionalna jedinica HŽ Putnički prijevoz i HŽ Cargo bila pripojena Zagrebu. Hrvatske željeznice trenutno imaju regionalne jedinice u Splitu, Rijeci, Zagrebu, Varaždinu, Osijeku i Vinkovcima. Je li točno da će HŽ prebaciti sjedišta HŽ Cargo i HŽ Putničkog prijevoza iz Osijeka u Vinkovce te iz Varaždina u Zagreb, jučer nismo doznali, već su u HŽ-ovom uredu za odnose s javnošću odgovore mjerodavnih direktora obećali za danas.
Tekst: N. Špoljarić/Glas-Slavonije.hr
Foto: foto-arhiv 031