Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



IGH će projektirati 350 metara dugačak most vrijedan 50 milijuna kuna

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
beziljy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 367
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 13:18 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika dobro zamišljena ideja al imam par primjedbi
1.Pješački kod Rokove je po meni glupos žešća kao i cestovni na Gornjodravskoj, ako bi se tamo postavio pješački postavlje se pitanje kompe koja je 100m dalje. Po meni nepotrebno.
2.Cestovno-pješački ne u Cvjetkovoj već u Hutlerovoj jer prolazi tik do bolnice, em je koridor širi em olakšava pristup samoj bolnici.
3. Sadšnji cestovni prenamjenit u samo pješački. tako da tvrđa, kopika, katakombe budu jedna velika "pješačka" zona.

uz to neminovno je napraviti i novu regulaciju prometa u samom gradu

Lp

_________________
Ignorance is bliss!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
slavonija
Offline
Ukupno postova: 315
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 19.01.2011. 14:01 
Naslov:  Re: IGH će projektirati 350 metara dugačak most vrijedan 50 milijuna kuna
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nisam sve čitao..zar nije bolje sve pare uložit u izgradnju mosta na koridoru autoceste prema Mađarskoj, pa ta cesta ima potencijala da boli glava, pogotovo kad je turistička sezona i kad se napravi most preko Save...pa cijela središnja Europa će tu ići na more!!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 14:28 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

beziljy je napisao/la (Pogledaj post): › francika dobro zamišljena ideja al imam par primjedbi
1.Pješački kod Rokove je po meni glupos žešća kao i cestovni na Gornjodravskoj, ako bi se tamo postavio pješački postavlje se pitanje kompe koja je 100m dalje. Po meni nepotrebno.
2.Cestovno-pješački ne u Cvjetkovoj već u Hutlerovoj jer prolazi tik do bolnice, em je koridor širi em olakšava pristup samoj bolnici.
3. Sadšnji cestovni prenamjenit u samo pješački. tako da tvrđa, kopika, katakombe budu jedna velika "pješačka" zona.

uz to neminovno je napraviti i novu regulaciju prometa u samom gradu

Lp

1. Ne smatram da bi se kompa morala ukinuti izgradnjom pješačkog mosta. Djeca će se uvijek voliti voziti kompom pa neće biti razloga da je se ukida. Kompa je turistička atrakcija grada Osijeka, a i ne predstavlja neki trošak ili nešto što stvara gubitke, a ako u gradu ima toliko bespotrebnih radnika zašto grad ne bi plaćao i trojicu koji bi upravljali kompom pa čak i ako padne promet. Evo u Zadru npr. ima pješački most do poluotoka, ali svejedno 100 metara dalje vozi gondola na poluotok kao turistička atrakcija. Mislim da stvarno nema bolje lokacije za drugi pješački most od Rokove ulice jer je na kraju promenade koja bi tada ostala cijelovita. I da nam je to prvi pješački most onda bi bilo jeftinije da je obični, a ne viseći, ali sada kad već imamo jedan viseći bilo bi idealno estetski tj. arhitektonski da mu napravimo brata blizanca. I da zaboravio sam reći da ne treba prvo taj most graditi, nego cestovne na Kanižlićevoj i Cvjetkovoj, pa tek onda njega.

2. Ja sam ga stavio kroz Cvjetkovu zato da obiđe sa istočne strane Podravlje. Moralo bi se rušiti Podravlje da se kroz Hutlerovu napravi most a nema prevelike potrebe za tim, a čak bi se i stvorili prometni čepovi na Hutlerovoj jer je i sada već velika gužva baš u toj ulici.

3. Nije loša ideja ali nažalost taj most ima jako veliku ulogu u smanjenju prometne gužve u gradu jer je najkraćom mogućom linijom povezan sa južnom obilaznicom i kao takav dio je mreže magistralnih cesta u Hrvatskoj.


Zadnja promjena: francika; 19.01.2011. 14:35; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 14:34 
Naslov:  Re: IGH će projektirati 350 metara dugačak most vrijedan 50 milijuna kuna
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

slavonija je napisao/la (Pogledaj post): › Nisam sve čitao..zar nije bolje sve pare uložit u izgradnju mosta na koridoru autoceste prema Mađarskoj, pa ta cesta ima potencijala da boli glava, pogotovo kad je turistička sezona i kad se napravi most preko Save...pa cijela središnja Europa će tu ići na more!!

To će najvjerovatnije država financirati kao i sve druge autoceste. A ove mostove grad financira, a možda se izbori i od države za nešto ako bi auto mostovi bili dio magistralne ceste, ali država nema novca za to pa sigurno neće pristati da financira ikakvu magistralnu cestu. Pješaćki most grad mora sam financirati.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
beziljy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 367
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 15:54 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

budem ti nactao jer me nisi shvatio
u međuvremenu:
1. i dalje stojim iz tog, da pored kompe nema potrebe za pješačkim mostom

2. ne mora se rušit ništa, a gužvu riješit boljom prometnom regulacijom hutlerove

3. povezanost s južnom obilaznicom se odnosi na bilje i dardu te naravno lijeva obala al već imamo zaobilaznicu za baranjce a novim cestama će i lijeva obala koristit istu, nismo gradili obilaznicu da je gledamo već da se koristi

_________________
Ignorance is bliss!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 16:25 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

beziljy je napisao/la (Pogledaj post): › budem ti nactao jer me nisi shvatio
u međuvremenu:
1. i dalje stojim iz tog, da pored kompe nema potrebe za pješačkim mostom

2. ne mora se rušit ništa, a gužvu riješit boljom prometnom regulacijom hutlerove

3. povezanost s južnom obilaznicom se odnosi na bilje i dardu te naravno lijeva obala al već imamo zaobilaznicu za baranjce a novim cestama će i lijeva obala koristit istu, nismo gradili obilaznicu da je gledamo već da se koristi

1. Recimo da se slažem s tobom jer nam još jedan pješački most uopće ne treba jer je i ovaj koji imamo odličan simbol grada Osijeka. Ali na gornjodravskoj obali gdje je grad platio 70.000 kn IGH-u da napravi projekt cestovonog mosta ne treba ići nikakav most, pa čak ni pješački. Mislim da bi grad trebao raspisati natječaje i za izradu projekata za cestovni most kod Kanižlićeve i ceste koje bi spajale most sa Strossmajerovom i sa Tvrđavicom, a kad se vidi gdje bi bilo bolje u donjem gradu da bude most u Cvjetkovoj ili Hutlerovoj da se raspiše natječaj i za taj most. Oba sa dvotračnom tramvajskom trakom preko mosta. Kad mostovi budu gotovi onda mogu raspisati natječaj i za izradu ceste sa tramvajskim trakama i jednog nadvožnjaka preko biljeske ceste i pruge da spoji ta dva mosta.

2. Ja sam mislio da preko oba mosta kod Cvjetkove i Kanižličeve vozi tramvaj. Od Strossmayerove preko Drave zapadno od zološkog, obilazeći Tvrđavicu i Podravlje sa sjevera i preko mosta istočno od Podravlja kroz Cvjetkovu do Matije Gupca. E sad ne znam da li ima prostora da se u nastavku Hutlerove izgradi most preko kojeg bi i tramvaj vozio a da se ne ruši veći broj kuća u Podravlju. Ta opcija bi također bila dobra ako bi se uspijela ubaciti cesta kroz Podravlje koja bi nadvožnjakom prelazila preko biljske ceste i pruge do Tvrđavice.

3. Što se tiče turizma to bi bilo savršeno, ali mislim da bi više štete imali od toga nego koristi. Lijeva obala bi onda do centra imala duplo veći put, a isto tako i građani šireg centra da bi prešli na lijevu obalu bi imali duplo veći put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 19:15 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Evo malo sam gledao GUP i vidio slijedeće:

1. Predviđen je auto most u produžetku Kanižlićeve u dalekoj budućnosti za koji ja smatram da bi trebao biti prioritet.

2. Predviđen je auto most posred gornjodravske obale što ja smatram da nije baš pametno jer je preblizu centru grada, ali bih to ostavio kao opciju za budućnost.

3. Predviđen je pješački most u produžetku ribarske ulice što je isto odlična ideja ali trenutno nepotrebna pa bi isto ostavio kao opciju za budućnost.

4. Predviđen je pješački most u produžetku Hutlerove što je odlično jer mislim da tamo nema mjesta za auto most, ali smatram da je bolje graditi auto most u donjem gradu u produžetku Cvjetkove, ali ovaj pješački bi ostavio kao opciju za budućnost.

KARTA GUP-a


Dakle nije predviđen pješački most u produžetku Rokove što bi ja također stavio kao opciju za budućnost.
Nažalost nije predviđena tramvajska linija na lijevoj obali Drave što je veoma loše jer stanovnici Tvrđavice i Podravlja moraju pješaćiti par kilometara da dođu do tramvaja a to je GUP-om predviđeno što nema nikakvog smisla.
Ovo što je stavljeno u GUP je dosta dobro ali su dosta pobrkani prioriteti. Treba u GUP obvezno ubaciti auto most i u produžetku Cvjetkove ulice.
Budući da u Osijeku gotovo da i nema placeva za gradnju treba prioritetno izgraditi auto mostove u produžetku Kanižlićeve i Cvjetkove ulice sa dvije tramvajske trake koji bi bili povezani cestom i nadvožnjakom preko biljske ceste i pruge sjeverno od Tvrđavice i Podravlja zato što će tada pojeftiniti stare ruševne kuće u gradu zbog pojave većeg broja placeva na području grada. Tako će se obnavljati i postojeće gradsko područje zbog jeftinijih placeva i izgrađivati lijeva obala što će doprinjeti povećanjem broja stanovništva u gradu i povećanjem gospodarskog razvoja. Žao mi je što u gradu nema dovoljno vizionara, jer razmišljaju o Osijeku kao o gradu bez potencijala te ga planiraju tako da se što sporije razvija što je jedino koristi pojedincima te otvara mogućnost korupcije u izradi GUP-a.
Meni ovo liči da netko samo želi da građevinska zona na lijevoj obali bude što manja kako bi cijene placeva na lijevoj obali bile što veće. Nije li logično da građevinska zona na lijevoj obali treba biti što veća kako bi pale cijene placeva u cijelom gradu jer više nitko ni ne kupuje placeve jer nitko nema novca. Ništa se ne gradi jer nema tko kupovati. Zašto se bojite da će placevi biti jeftini? Pa kad si građani izgrade kuće na tim "jeftinim" placevima i razni investitori izgrade stanove opet će cijene porasti. Sva ta izgradnja pokrenut će gospodarstvo u Osijeku i rješiti dio nezaposlenosti jer će ljudi trošiti svoj vlastiti kapital koji neće čuvati u "čarapama".

Sve mi se čini da ovi koji rade na GUP-u jako malo rade, jer ako sam ja ovo vidio u roku jednog dana a oni na tome rade cijeli radni vijek to je jako loše za naš grad, i zbog toga bi trebali napustiti svoje fotelje i prepustiti to mladima.


Zadnja promjena: francika; 19.01.2011. 19:54; ukupno mijenjano 2 put/a.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
dadida
Offline
Ukupno postova: 89
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.01.2011. 19:47 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
mrkimrkonja je napisao/la (Pogledaj post): › Evo kad svi pljuju, jedan pozitivan.
Most je super, trebamo jos mostova i cestovnih i pjesackih.
Jeste bili kada u nekom modernom europskom gradu na rijeci? koliko mostova ima Budimpešta, Verona, Amsterdam - most do mosta svakih par 100m i gdje bi bili ti gradovi danas da su ostali na stupnju razvoja jednog mosta?
Nemamo ništa na lijevoj obali je....povezanost mostovima.
Po meni je pogrešna lokacija mislim da bi bolje bilo prvo napravit most na Kanižličevoj (jer je bolja lokacija, veće raskršće i gušći promet) pa za par godina jedan u donjem gradu pa onda može još i ovaj.
Mozda je skupo (iako je to sve relativno i ti novci se nabrzinu potrose na hrpu drugih nepotrebnih "projekata") i mozda nije trenutak s obzirom na stanje u drzavi,
ali most Osijeku definitivno treba i nece biti na odmet, naprotiv imamo premalo mostova samo jedan pjesacki i jedan cestovni (u centru grada - zelja i z. obilaznica nerasterecuju promet po gradu niti ih pjesaci mogu normalno koristiti).
Most kad se sagradi ostaje zauvijek. I bas me briga "tko" ce ga sagraditi, sagradit ce ga građani grada Osijeka svojim novcem.
Ako ništa drugo rasteretiti ce promet, centar grada u smeru istok zapad ima jednu ulicu - Šamačku - pa do Gundulićeve ništa, a tek u suprotnom smjeru! katastrofa.
Biti ce lakse iz Strose proci centar, izbjeci, Pejcevicevu , Ružinu, Županijsku, Hrvatske republike i Jagerovu i hrpe semafora (preko nece biti ni jednog semafora). Svaki dan tu vozim i uzas je. Za preći 100m od Slona do kina Europa treba 15 minuta autom. I svatko tko ima auto zna koji je čep u centru.
A tko nema uzivat ce u setnji i voznji bajsom oko mostova.

Slažem se da na Kanižličevoj treba biti cestovni most da automobili ne bi bespotrebno išli prema trgu kroz Strossmayerovu gdje se sada ide raditi idejni projekt za cestovni most jer će definitivno to začepiti Strossmayerovu ulicu i stvoriti još veću gužvu nego je sada. Cestovni mostovi se nikada ne grade u blizini centra grada i gdje god da postoji cestovni most u blizini samog centra grada to je pogreška jer oni privlače vozila da idu prema centru a često i promijene rutu puta pa zbog toga zakrčuju promet u centru.

Gradnjom mosta na Gornjodravskoj obali uništili bi predivnu promenadu i nikada više Osijek ne bi imao takvu promenadu. Zato tu ne treba biti nikakav most.

Ako bi se ipak išlo na gradnju cestovnog mosta onda treba da bude na Kanižličevoj tako da obilazi zološki vrt sa zapadne strane, a istovremeno bi trebalo rješiti pitanje vodopskrbe na tom području koje bi trebalo biti zapadno od cestovnog mosta, a ne na mjestu gdje je jedino logično da bude cestovni most jer bi bio povezan sa prometnicama i na jugu i na sjeveru, na jugu sa Kanižličevom, a na sjeveru spojnom cestom sa Tvrđavicom. Nadam se da ima sposobnih inženjera u gradu koji bi izradili projekte koji su potrebni za infrastrukturu vodopskrbe da bi se most mogao izgraditi na tom mjestu.

Dakle pješački most kod Rokove, cestovni most kod Kanižličeve, zapadno vodoopskrbna infrastruktura, a kompa i dalje u funkciji na istom mjestu da ljudi mogu ići i kompom u zološki vrt ako žele.

Pobogu urbanisti grada, dajte obavljajte posao kako spada, a ne tako ofrlje. Od toliko studija i prijedloga Vi odaberete najgoru varijantu koja nema veze ni sa urbanizmom, ni sa zaštitom okoliša, ni sa arhitekturom, a ponajmanje sa pravilnom regulacijom prometa u gradu. Nemojte biti glupi pa da nasjedate na mišljenja "stručnjaka" kao što je Jure Radić i njemu slični, već radite svoj posao i vi određujte pravila igre. Smanjite traćanje na radnom mjestu i posvetite se urbanizmu.

E ovako baš i ja zamišljam Osijek u budućnosti....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 26.01.2011. 9:36 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

beziljy je napisao/la (Pogledaj post): › budem ti nactao jer me nisi shvatio
u međuvremenu:
1. i dalje stojim iz tog, da pored kompe nema potrebe za pješačkim mostom

2. ne mora se rušit ništa, a gužvu riješit boljom prometnom regulacijom hutlerove

3. povezanost s južnom obilaznicom se odnosi na bilje i dardu te naravno lijeva obala al već imamo zaobilaznicu za baranjce a novim cestama će i lijeva obala koristit istu, nismo gradili obilaznicu da je gledamo već da se koristi

Ja još uvijek čekam tvoj crtež. Very Happy

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.03.2011. 21:57 
Naslov:  Re: IGH će projektirati 350 metara dugačak most vrijedan 50 milijuna kuna
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Da malo osvježim temu.
Uz sve argumente koje sam nabrojao protiv te lokacije ipak se moram složiti da je struka u pravu i da uopće nije loše da most bude na tom mjestu jer to iziskuje najmanje investicije. Iako mislim da bi bolje bilo da se prvo gradio auto most u produžetku Kanižličeve, ali taj most bi bio puno skuplji jer bi preko njega trebao ići i tramvaj, trebao bi imati i biciklističku stazu, a trebalo bi izgraditi i spojne ceste tako da se slažem da se most izgradi na gornjodravskoj obali zbog rasterećenja prometne gužve u gradu, bolje povezanosti Tvrđavice sa gradom, a isto tako i građana zapadnog dijela sa lijevom obalom i zonom rekreacije. To je također dobar put da se i Tvrđavica malo urbanizira, da se dobije novih placeva u gradu koji nedostaju. I što više mostova bude biti će i više jeftinijih placeva za gradnju zbog većeg broja placeva.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.03.2011. 14:22 
Naslov:  Re: IGH će projektirati 350 metara dugačak most vrijedan 50 milijuna kuna
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ispravak ceste od mosta u Retfali do Strossmayerove koja bi izbijala na tržnicu u Retfali zapadno od osnovne škole koja će se izgraditi, i sa crveno ucrtanim mostom nba Gornjodravskoj ulici i cestom koja bi se probila do Anine ulice koja ide skroz do L.B.Mandića.


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 09.03.2012. 20:33 
Naslov:  Re: IGH će projektirati 350 metara dugačak most vrijedan 50 milijuna kuna
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leon je napisao/la (Pogledaj post): › Od tri ponude za idejno rješenje kao najpovoljnije izabrano je ono osječke ispostave Instituta građevinarstva Hrvatske (IGH), vrijedno 68.900 kuna s PDV-om. Premda imaju rok izrade do početka veljače, Željko Kovačević iz IGH Instituta - ispostave Osijek za Glas otkrio je neke karakteristike budućeg, petog osječkog mosta.

Do veljače je trebao biti gotov projekt mosta za 70.000 kn.

Jel IGH napravio projekt ili je vratio novce gradu? Aaaa gospodine Željko Kovačeviću?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: