Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Plaćanje tramvajske karte po kilometru tek nagodinu

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Leon
Offline
Admin
Avatar

Ukupno postova: 4121
Lokacija: space
Spol: Muško Muško
Post Postano: 21.06.2007. 3:55 
Naslov:  Plaćanje tramvajske karte po kilometru tek nagodinu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nakon što je dva puta ponovljen i tek treći put okončan GPP-ov natječaj za informatizaciju, Darko Marković, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, potpisao je ugovor s pulskom tvrtkom Penta o provedbi informatizacije cjelokupnog poslovanja.

Ponuda je vrijedna 4,5 milijuna kuna i postavljanje tehničke opreme te uvođenje informatizacije očekuje se do kraja ove godine, a od siječnja 2008. godine startanje beskontaktnog načina plaćanja prijevoza elektronskom karticom. U osuvremenjavanju gradskoga prijevoza putnike očekuje niz novina među kojima je plaćanje usluge na način “koliko platiš, toliko se voziš”.

- U “ticketingu” će postojati dvije vrste elektronskih kartica kojima će prijevoz biti plaćan. Na ulazu u vozilo, i to isključivo na prednja vrata, putnik će prisloniti karticu na uređaj validator sličan sadašnjem poništavaču karata koji će s kartice skinuti određenu svotu. Tarifni sustav u kojemu vožnja u prvoj zoni stoji 8 kuna, a time i cijena bit će promijenjena, no još nismo izračunali koliko će stajati prijevoz na određenim dionicama, primjerice od postaje do postaje bit će razmak približno 500 metara, a prijevoz bi se mogao naplaćivati po kilometru. Projekt informatizacije sastoji se od: informatizacije prijevoza, uvođenja tzv. ticketinga, praćenja sustava održavanja i izdavanja goriva te ostalih poslovnih procesa u GPP-u. Bit će uveden međunarodni sustav upravljanja nazvan fleet menagement što znači upravljanje s jednoga mjesta preko GPS sustava, dakle raspored vozila bit će prikazan na zaslonu ekrana ili moguća kašnjenja pojašnjava Darko Marković.

Nejasno ostaje gdje će putnici kupovati elektronsku karticu za gradski prijevoz. Tako GPP-ovo poslovodstvo razmatra mogućnost distribuiranja kartica po trgovačkim mrežama gdje bi ih putnici mogli kupovati, a nije isključena mogućnost da u GPP-u netko kupi elektronsku mjesečnu karticu na ime i prezime, primjerice, tvrtke za svoje radnike.

Informatizacija znači višestruke prednosti ponajprije za gradsku prijevoznu tvrtku jer će problem švercanja i nekulturnog ulaska na srednja i stražnja vrata biti riješen. S druge strane, putnici bi trebali biti zadovoljniji jer će plaćati kilometre prijevozne usluge, a ne vožnju od početka do kraja linije. Infromatizacija znači kvalitetu usluge, ali neće riješiti problem nehumane i zagušljive vožnje u autobusima bez prozora i mogućnosti prozračivanja!

Autorica: N.Š./Glas-Slavonije.hr

_________________
--
Leon Linde
portal Osijek031.com
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
ablek
Offline
Ukupno postova: 3
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 21.06.2007. 22:58 
Naslov:  Re: Plaćanje tramvajske karte po kilometru tek nagodinu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leon je napisao/la (Pogledaj post): › Nakon što je dva puta ponovljen i tek treći put okončan GPP-ov natječaj za informatizaciju, Darko Marković, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, potpisao je ugovor s pulskom tvrtkom Penta o provedbi informatizacije cjelokupnog poslovanja.

Ponuda je vrijedna 4,5 milijuna kuna i postavljanje tehničke opreme te uvođenje informatizacije očekuje se do kraja ove godine, a od siječnja 2008. godine startanje beskontaktnog načina plaćanja prijevoza elektronskom karticom. U osuvremenjavanju gradskoga prijevoza putnike očekuje niz novina među kojima je plaćanje usluge na način “koliko platiš, toliko se voziš”.

- U “ticketingu” će postojati dvije vrste elektronskih kartica kojima će prijevoz biti plaćan. Na ulazu u vozilo, i to isključivo na prednja vrata, putnik će prisloniti karticu na uređaj validator sličan sadašnjem poništavaču karata koji će s kartice skinuti određenu svotu. Tarifni sustav u kojemu vožnja u prvoj zoni stoji 8 kuna, a time i cijena bit će promijenjena, no još nismo izračunali koliko će stajati prijevoz na određenim dionicama, primjerice od postaje do postaje bit će razmak približno 500 metara, a prijevoz bi se mogao naplaćivati po kilometru. Projekt informatizacije sastoji se od: informatizacije prijevoza, uvođenja tzv. ticketinga, praćenja sustava održavanja i izdavanja goriva te ostalih poslovnih procesa u GPP-u. Bit će uveden međunarodni sustav upravljanja nazvan fleet menagement što znači upravljanje s jednoga mjesta preko GPS sustava, dakle raspored vozila bit će prikazan na zaslonu ekrana ili moguća kašnjenja pojašnjava Darko Marković.

Nejasno ostaje gdje će putnici kupovati elektronsku karticu za gradski prijevoz. Tako GPP-ovo poslovodstvo razmatra mogućnost distribuiranja kartica po trgovačkim mrežama gdje bi ih putnici mogli kupovati, a nije isključena mogućnost da u GPP-u netko kupi elektronsku mjesečnu karticu na ime i prezime, primjerice, tvrtke za svoje radnike.

Informatizacija znači višestruke prednosti ponajprije za gradsku prijevoznu tvrtku jer će problem švercanja i nekulturnog ulaska na srednja i stražnja vrata biti riješen. S druge strane, putnici bi trebali biti zadovoljniji jer će plaćati kilometre prijevozne usluge, a ne vožnju od početka do kraja linije. Infromatizacija znači kvalitetu usluge, ali neće riješiti problem nehumane i zagušljive vožnje u autobusima bez prozora i mogućnosti prozračivanja!

Autorica: N.Š./Glas-Slavonije.hr


Ima ovdje vise nepoznanica a ne samo jedna. Nije li neobicno da ne znaju gdje ce prodavati karte. Po meni to je osnovno a kako ce se skidati impulsi to je samo stvar tarifnog sustava i softwarea koji se moze mjenjati kad got hocete. Pitanje je gdje ce se prodavati karte izvan radnog vremena pa one za jednu voznju, koliko ce kostati karta za jednu voznju?. I sta ce im pracenje vozila GPS sustavom kada se u Osijeku tramvaj ceka u prosjeku 20-ak minuta. Hoce li doci u 19-oj ili 20-oj minuti, jako mi znaci!? Ovaj sustav je sve drugo samo ne automatizacija naplate u javnom prijevozu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Tvrtko
Offline
Ukupno postova: 2
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 22.06.2007. 15:41 
Naslov:  Re: Plaćanje tramvajske karte po kilometru tek nagodinu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ablek je napisao/la (Pogledaj post): ›
Leon je napisao/la (Pogledaj post): › Nakon što je dva puta ponovljen i tek treći put okončan GPP-ov natječaj za informatizaciju, Darko Marković, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, potpisao je ugovor s pulskom tvrtkom Penta o provedbi informatizacije cjelokupnog poslovanja.

Ponuda je vrijedna 4,5 milijuna kuna i postavljanje tehničke opreme te uvođenje informatizacije očekuje se do kraja ove godine, a od siječnja 2008. godine startanje beskontaktnog načina plaćanja prijevoza elektronskom karticom. U osuvremenjavanju gradskoga prijevoza putnike očekuje niz novina među kojima je plaćanje usluge na način “koliko platiš, toliko se voziš”.

- U “ticketingu” će postojati dvije vrste elektronskih kartica kojima će prijevoz biti plaćan. Na ulazu u vozilo, i to isključivo na prednja vrata, putnik će prisloniti karticu na uređaj validator sličan sadašnjem poništavaču karata koji će s kartice skinuti određenu svotu. Tarifni sustav u kojemu vožnja u prvoj zoni stoji 8 kuna, a time i cijena bit će promijenjena, no još nismo izračunali koliko će stajati prijevoz na određenim dionicama, primjerice od postaje do postaje bit će razmak približno 500 metara, a prijevoz bi se mogao naplaćivati po kilometru. Projekt informatizacije sastoji se od: informatizacije prijevoza, uvođenja tzv. ticketinga, praćenja sustava održavanja i izdavanja goriva te ostalih poslovnih procesa u GPP-u. Bit će uveden međunarodni sustav upravljanja nazvan fleet menagement što znači upravljanje s jednoga mjesta preko GPS sustava, dakle raspored vozila bit će prikazan na zaslonu ekrana ili moguća kašnjenja pojašnjava Darko Marković.

Nejasno ostaje gdje će putnici kupovati elektronsku karticu za gradski prijevoz. Tako GPP-ovo poslovodstvo razmatra mogućnost distribuiranja kartica po trgovačkim mrežama gdje bi ih putnici mogli kupovati, a nije isključena mogućnost da u GPP-u netko kupi elektronsku mjesečnu karticu na ime i prezime, primjerice, tvrtke za svoje radnike.

Informatizacija znači višestruke prednosti ponajprije za gradsku prijevoznu tvrtku jer će problem švercanja i nekulturnog ulaska na srednja i stražnja vrata biti riješen. S druge strane, putnici bi trebali biti zadovoljniji jer će plaćati kilometre prijevozne usluge, a ne vožnju od početka do kraja linije. Infromatizacija znači kvalitetu usluge, ali neće riješiti problem nehumane i zagušljive vožnje u autobusima bez prozora i mogućnosti prozračivanja!

Autorica: N.Š./Glas-Slavonije.hr


Ima ovdje vise nepoznanica a ne samo jedna. Nije li neobicno da ne znaju gdje ce prodavati karte. Po meni to je osnovno a kako ce se skidati impulsi to je samo stvar tarifnog sustava i softwarea koji se moze mjenjati kad got hocete. Pitanje je gdje ce se prodavati karte izvan radnog vremena pa one za jednu voznju, koliko ce kostati karta za jednu voznju?. I sta ce im pracenje vozila GPS sustavom kada se u Osijeku tramvaj ceka u prosjeku 20-ak minuta. Hoce li doci u 19-oj ili 20-oj minuti, jako mi znaci!? Ovaj sustav je sve drugo samo ne automatizacija naplate u javnom prijevozu.


Bojim se da je gospodin Ablek u pravu. Mislim da bi se GPP i njegova uprava nakon uvodjenja ovog sustava mogli naci u gadnoj gabuli. Prvo, putnici kakvi vec jesu sigurno ce se sjetiti zloupotrebiti ovaj 'dobronamjerni' nacin naplate. Tako bi se mogli sjetiti da se odmah nakon jedne ili prvih nekoliko prevaljenih stanica odjave i da im se vise ne skida lova s kartice. Nadalje, postojeci sustav prijevoza je vec prilicno trom a sada bi mogao biti i tromiji buduci da svi putnici moraju ulaziti na prva vrata. Zamislite samo kako ce to izgledati u vrijeme kada ljudi idu s posla a moraju se jedan po jedan registrirati. Sto ako uredjaj steka? I gdje cu kupiti kartu u 3 ujutro kada idem s tuluma? Cija je ideja taj sustav i nacin naplate. Cuo sam da su to smislila djecica iz one privatne gimnazije, kako se ono zove? Valjda zato da se mogu lagano svercati.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
ablek
Offline
Ukupno postova: 3
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 22.06.2007. 15:56 
Naslov:  Re: Plaćanje tramvajske karte po kilometru tek nagodinu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leon je napisao/la (Pogledaj post): › Nakon što je dva puta ponovljen i tek treći put okončan GPP-ov natječaj za informatizaciju, Darko Marković, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, potpisao je ugovor s pulskom tvrtkom Penta o provedbi informatizacije cjelokupnog poslovanja.

Ponuda je vrijedna 4,5 milijuna kuna i postavljanje tehničke opreme te uvođenje informatizacije očekuje se do kraja ove godine, a od siječnja 2008. godine startanje beskontaktnog načina plaćanja prijevoza elektronskom karticom. U osuvremenjavanju gradskoga prijevoza putnike očekuje niz novina među kojima je plaćanje usluge na način “koliko platiš, toliko se voziš”.

- U “ticketingu” će postojati dvije vrste elektronskih kartica kojima će prijevoz biti plaćan. Na ulazu u vozilo, i to isključivo na prednja vrata, putnik će prisloniti karticu na uređaj validator sličan sadašnjem poništavaču karata koji će s kartice skinuti određenu svotu. Tarifni sustav u kojemu vožnja u prvoj zoni stoji 8 kuna, a time i cijena bit će promijenjena, no još nismo izračunali koliko će stajati prijevoz na određenim dionicama, primjerice od postaje do postaje bit će razmak približno 500 metara, a prijevoz bi se mogao naplaćivati po kilometru. Projekt informatizacije sastoji se od: informatizacije prijevoza, uvođenja tzv. ticketinga, praćenja sustava održavanja i izdavanja goriva te ostalih poslovnih procesa u GPP-u. Bit će uveden međunarodni sustav upravljanja nazvan fleet menagement što znači upravljanje s jednoga mjesta preko GPS sustava, dakle raspored vozila bit će prikazan na zaslonu ekrana ili moguća kašnjenja pojašnjava Darko Marković.

Nejasno ostaje gdje će putnici kupovati elektronsku karticu za gradski prijevoz. Tako GPP-ovo poslovodstvo razmatra mogućnost distribuiranja kartica po trgovačkim mrežama gdje bi ih putnici mogli kupovati, a nije isključena mogućnost da u GPP-u netko kupi elektronsku mjesečnu karticu na ime i prezime, primjerice, tvrtke za svoje radnike.

Informatizacija znači višestruke prednosti ponajprije za gradsku prijevoznu tvrtku jer će problem švercanja i nekulturnog ulaska na srednja i stražnja vrata biti riješen. S druge strane, putnici bi trebali biti zadovoljniji jer će plaćati kilometre prijevozne usluge, a ne vožnju od početka do kraja linije. Infromatizacija znači kvalitetu usluge, ali neće riješiti problem nehumane i zagušljive vožnje u autobusima bez prozora i mogućnosti prozračivanja!

Autorica: N.Š./Glas-Slavonije.hr


Tko im je doslepao tu firmu iz Pule i zasto im treba vise od pola godine? Zar nema kod nas ljudi koji to znaju napraviti. Odabrali su ih valjda ovi sto se kao bore za dobrobit Slavonije. Bore se oni za svoje gu.ice, rekao bih. Direktor Markovic ce ili biti smijenjen ili ce se sam povuci iz fotelje. Tko ce onda odgovarati i placati za lose uspostavljen sustav? Pa mi - gradjani a tko drugi. Vazno je da se pokupi dobra pinka a vi gradjani ko vas ...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: